CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Wednesday, June 10, 2009

Rahsia bulan kelahiran...

Aku dilahirkan pd bulan September...sbb tu aku suke sgt ngan angka 9 ni...so kat bawah ni aku dpt dr tenet rahsia bulan kelahiran aku...jom kita tengok sape yg kene...hehehe

  • Sangat bersopan santun & bertolak ansur. (bersopan santun la sgt...hahaha)
  • Sangat cermat, teliti & teratur. (mcm tipu jer...hehe)
  • Suka menegur kesilapan orang lain & mengkritik. (mmg betul pun...aku suke me"laser")
  • Pendiam tapi pandai bercakap. ( yg ni tipu...aku mmg bnyk ckp tp dgn yg aku kenal je la....)
  • Sikap sangat cool, sangat baik & mudah simpati. ( ye ke????)
  • Sangat perihatin & terperinci, amanah, setia & jujur. (setia ker????)
  • Kerja yang dilakukan sangat sempurna. (ntah la...tu kene tny bos2 aku la..hehe)
  • Sangat sensitif yang tidak diketahui. (mmg pun..huhu)
  • Seorang yang banyak berfikir. (mmg suke pikir pun)
  • Daya pentaakulan yang baik. (pentaakulan tu ape???)
  • Otak bijak & mudah belajar. (ye ke...)
  • Suka mencari maklumat. (tak pun...malas jerr)
  • Kawal diri dari terlalu mengkritik. (tak kawal pun mulut ni...asyik nak me"laser" jer)
  • Pandai mendorong diri sendiri. (mendorong ke mane la tu...huhu)
  • Mudah memahami orang lain kerana banyak menyimpan rahsia. (huhu...ye ke)
  • Suka sukan, hiburan & melancong. ( memang pun...suke sgt)
  • Kurang menunjukkan perasaannya. (buat ape nak tunjuk...simpan je dlm hati)
  • Terluka hatinya sangat lama disimpan. ( tapi tak berdendam ek)
  • Terlalu memilih pasangan. (tak der la...tak memilih pun)
  • Sukakan benda yang luas. (hurmm...ye ke??)
  • Bersistematik (bersistematik lah sgt..)
ader yg betul n ader yang aku rase tak sama ngan diri aku....huhuhu.....

No comments: