CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Monday, June 1, 2009

Selamat Pengantin Baru

31 Jun 2009...di SP lagi....gi kenduri kawin adk kesayangan Mr. F...so sempatla aku berposing ngan pengantin n biliknyer sekali...heheh...ngan abg pengantin pun der jugak...hehe..


SELAMAT PENGANTIN BARU
SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KE ANAK CUCU


eh ni sape plak yg posing sakan ni...mcm dia plak yg kawin...huhuhu



apesal la aku ni suke sgt bergambar.....huhuh...ader gaya mcm pengantin tak??heheh

3 comments:

MimY HaMiD said...

xlama lg tu..

athirah said...

kt opis pn slalu da mcm pgntin..kui kui

@>>--wAhIdAjAnUdIn--<<@ said...

mane der...ko sj je buat citer...huhu