CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Thursday, November 10, 2011

Hantaran Kahwin

dah berabuk pun citer ni...
tp still nk citer jugak pasal hantaran aku....
hantaran aku ye bukan hantaran kau.....
sume dekorasi adelah dibuat sendiri ye....
tak der tempah kat mane2 kedai....
ni pakat2 tolong menolong & usaha beramai2 ni....
ni lah hasilnyer....
ketuanyer mama aku n makcik Ijan....
jom layankan gambar2 hantaran sblh pihak aku ni....

 kasut BONIA...belum pakai lagi rasenyer...der lagi dlm kotak tu..siap ader burung lagi tu...idea mak cik Ijan la tu...mmg comel.....aku suke tgk burung yg diolah dr stokin tu....cute sgt....

 belt ngan wallet...aku beli yg dh siap packing...senang...letak je terus atas dulang pastu buh riben ngan bunga skit...kn dh cantik....

 suar slack....ikat je ngan riben....buat ape nk hias lebih2...nt nk bukak jugak kan...biar simple n sedap mata memandang....

 sepasang jam tangan....hadiah dr teman sempena perkahwinan....

 sejadah digubah bentuk ape eh....ntah la....hentam je la....haha

 baju kemeja....

 perfume Gucci By Gucci...mmg sedap sehh bau perfume ni.....

 rose choc....chocolate tu adik aku yg buat....yg tolong gubah mestilah makcik aku...kalo aku yg gubah...bunga je ader...choc sume hilang....hahaha

 tuala jd bantal....last minute buat ni....sbb kira2 tak cukup bilangan hantaran plak....huhu

cup cake di sponsor oleh kamaliah hanim....nt ko kawin aku sponsor plak yer....

kek kawin disponsor oleh nabilah....smoga ko cepat2 dpt timang cahaya mata eh....

buah anggur....mak cik n anak dia Dalila yg gubah...nampak menarik giler...time gubah ni jam dh kul 12 tgh mlm...gubah skit ngap sikit...kalo der ternampak part yg rompong tu maknenyer kitaorg la yg makan...hehe

sirih junjung.....

kebanyakkan hantaran ini sumenyer digubah oleh mama, makcik Ijan, Dalila, Fiza (anak mak angkat aku) and adik beradik aku...sampaikan alas dulang tu pun buat sendiri...ye la kan...ramai lg yg belum kawin....ulang2 pakai la...kitakan bukan org kaya...gunakan ape yg ade...blaja hidup bersederhana....thanks kpd semua yg menjayakan wedding aku....terima kasih kerana sudi hadir ke majlis yg tak seberapa ini...peace....

No comments: