CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Thursday, November 10, 2011

jgn nk meroyan sgt la.....

uuittsss...tajuk apekah ini???
ntah la...aku pun tak tau tajuk pe la ni....
asal aku nk update blog aku ni je ader yg xbg...
nt takut ader org terasa la...
nt takut der yg suke memanipulasi ayat la...
ye la baca lain...g citer kat org lain kan...
macam jugak dgr lain...tp sampaikan lain....
hati org je ke aku nk kene jaga...
hati aku sape nk jaga...
podahhh....

makin aku diamkan diri, ader je makhluk halus yg tak berapa halus ni sibuk dok cucuk2 bagi kita bising....
tapi hakikatnya...sj nk tgk kita ni macam mane....
tak puas hati kot sbb kita senyap je....haha...
org macam ni pun ader kat muka bumi ni....
jgn nk berlagak yg kita ni tak penah buat silap la....
jgn nk berlagak jugak yg kita ni tak penah memaki org...
jgn nk berlagak sgt yg kita ni tak penah bergaduh ngan org...
walaupun tak tulis kat mane channel yang berbayar mahupun tidak...
tapi ade telinga yang mendengar...
dan ade mata yang melihat....
walaupun kita nak nasihatkan org....
tp kite kene cermin dulu diri kita ni....
elok ke tidak perangai tu...
jgn nk sibuk jaga tepi kain org je....
ade org ckp aku ni suke keluarkan ayat2 ala "dibawah lindungan kaabah"....
bukan aku yg cipta ayat2 tu....sume tu dr pembacaan aku....
kadang2 aku baca novel, artikel, surat2 yg diterima dirumah tak kira la surat tu utk sape.....
kadang2 aku baca kat blog kawan2 aku, blog lecturer aku, fb dan bnyk tempat lagi.....
sume benda aku baca....
aku cume copy paste je....
cume aku tak der copy ayat2 yg memaki org secara terang2an...
belum sampai waktu lagi kot....
ni karang ader yg baca blog aku ni meroyan plak kalo aku tulis panjang2...
aku cume meluahkan ape yg aku rase...
salah ke kalo kita meluahkan isi hati kita ni....
takkan nak pendamkan aje....

No comments: