CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Sunday, November 27, 2011

Kursus KIPA

hai...
fuhhh....fuhhh...dh berabuk dh ni...
lama betul tak update blog aku ni....
sibuk ngan berkursus di IAB....
lama jugak la kene berkursus ni...
dari 20hb 11 sampai la 6hb 12....
sian my hubby kene tinggal kat umah sorg2....
berbalik semula kpd kursus KIPA ni....
pe maknenyer KIPA ni???
KIPA : KURSUS KEPIMPINAN INSTRUKSIONAL DAN PEMBANGUNAN ANDRAGOGI (KIPA).
semua Pensyarah yg tak der Master Education or xde KDC wajib kene attend kursus ni...
so aku pun terlibat sama la....
malas nak amik Master Edu tu walaupun dh der tajaan biasiswa dari KPM....
sbbnyer aku nak sambung Master in Eng...
biarla kuar duit poket sendiri....janji ape yg aku nak tu tercapai....
buat masa ni tak leh nak sambung master lagi sbb perut makin membesar...
lepaskan satu persatu dulu ye...
salah satu kelayakkan untuk naik pangkat kene ader kursus KIPA ni....
nak tak nak kene la attend kursus ni....
ader slot yang best ader yang tak...
hukum alam la kan....
syarat kelayakan utk naik pangkat aku dh ader kesemuanya....
tunggu masa je nak apply...
berharap sgt dpt naik pangkat dgn cepat...(berangan lebih ni....walaupun baru 3 tahun lebih keje...sibuk nak naik pangkat...hehe)
kalo naik pangkat ke DH 44 leh try mintak pindah Poli....
mcm dh lama giler je duk kat Melaka tu...
dh bosan gamaknya....
so kene cari tempat utk setle down....
abah ngan ma pun dah suh apply kenaikan tu cepat2 n boleh mintak pindah....
pindah kemana????
rahsia.....
hehe......
tempatnya dh ader....
cume sumenyer masih lagi di dalam perancangan....
insyaAllah berkat doa org2 sekeliling aku... InsyaAllah aku akan berjaya.....
esok dh kene gi IAB balik utk samb berkursus....nasib baik ahad cuti...
bleh la jumpe my hubby....
tak penah pisah lama2 ngan dia...
sbb sblm2 ni....mmg kitaorg selalu dpt kursus tempat yg sama....
kunun2nya rindu la tu...hehe
tp mmg pun....
nt2 aku update lagi ye blog ni....
daaaaaa.....

No comments: