CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Monday, June 15, 2009

Enjoy time...hehe


Enjoy betul smlm...memandangkan dah lama tak makan kat Pizza...aku pun mengajak officemate a.k.a roomate aku gi MP semata2 nak makan pizza tu jerr...hehe...bunyi mcm mengidam la plak...hehe...nasib baik la dia nak melayan aku...dah la abg jauh...huhu...

Sampai je kat Piza aku pun terus la memesan Pizza + Chicken wings + Salad + Pepsi....mmg makan sepuas2nyer la smlm...nasib baik leh jalan lagi pastu....huhu....


Lepas dah kenyang melantak (dh mcm ular sawa dh ni)....gi plak ke Menara Tamingsari...walaupun dah penah naik...naik lagi sekali...kali ni leh menikmati pemandangan dr atas sbb dah tak berapa gayat sgt...huhu....cantik gak view malam2 kat situ...so sempat la berposing sakan....heheh.....


Sblm balik ke umah (Tmn Merlimau Mas) sempat gak la berposing kat taman depan parking lot Menara Tamingsari...dah tak der keje sgt la ni...huhu....enjoy puas2...heheh....


No comments: