CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Wednesday, June 3, 2009

"5 Things"

nie 1st time kene wat tags ni...tak reti sgt pun...sbb dh ader yg suh wat kan...hentam je la wat benda ni...


1) "5" nama timangan anda...
Along - nie nama manja time kat umah, kg n kawasan kejiranan kat key ell...kalo tak sebut nama ni mesti tak der yg kenal....huhuh
Wahid - nama ni diberi oleh cikgu PKE aku time kat school dulu sbb tak nampak ayu + lemah lembut mcm bdk2 gurl yg lain...member2 kat SYABAS pun panggil nama ni...
Syg - nie abg aku jerr yg panggil...syg sgt la kot....
Cik Nur - disbbkan kat office ni ader yg sama nama ngan aku...so kene create a new name la nak bezakan antara Cik ngan Puan...heheh...nie la nama br aku....cam tak best je...
Yda - semua member2 kat sek rendah, menengah, matrik n utem panggil aku guna nama ni...senang, mudah, ringkas dan padat...heheh


2) "5" sifat/tabiat buruk.....
Pelupe - kadang tu sj je buat2 lupe...heheheh
Moody - bile time bdk2 sengal buat hal aku pun akan mula la nak cr pasal...biasalakan....
Me"lazer" - mulut aku ni kadang2 tak leh nak control...hehe...
Memecut - aku ni ble time tgh sakit hati mmg suke bawak kete laju2...nasib baik la kete tu kenari je....kalo la Lancer ke Honda Civic ke lagi jauh la aku gi.....abah sikit punyer bising aku bawak kete laju...tak pe asalkan hati senang...heheh
Membebel - kita sama la kak limy....suke membebel...nasib la sape yg kene bebel tu...tahan je la telinga tu yerr....heheh


3) "5" makanan favourite....
Asam pedas - aku suke sgt makan asam pedas...nak2 kat kedai Apple Burger (nama je burger tapi ader tau asam pedas) ngan Malinja...sedap giller asam pedas tu....habis la diet aku kalo makan banyak2...huhu
Ayam Goreng - mcm upin ngan ipin plak...huhu
Spegetti Bollognese - sedapnyerr...tapi aku makan yg aku masak je la...huhu
Chicken Chop - lapar plak...huhu...lagi sedap kalo der yg belanja
Ikan Bakar - buat masa ni yg makan ikan bakar yg plg best kat Umbai la...hehe...dekat je ngan umah aku....sedap2


4) "5" subjek pelajaran paling suka...
Math/Addmath - sbb aku paling suke kira mengira ni...otak leh berfikir lebih skit...hehe
Analisis Litar - huhu...best giler subjek ni...naik pening nak cr rintangan, arus, voltan, etc....
Sistem Elektronik 2 - suke pun sbb kene ajar subjek ni...tu yg rase cam terror jerr..hehe...
DSP (Digital Signal Processing) - sbb pe suke ek...sbb dpt lecturer yg best...huhu
PLC - huhu..suke sgt2...sbb kene wat projek time LI dulu guna PLC + touch screen...thanks yerr bos bg peluang tunjuk bakat buat sistem....heheh


5) "5" benda wajib dalam purse....
Duit - penting giler..tak der benda ni tak payah la gatal2 nak kuar
IC - penting wooo...nt org ingat pendatang tanpa izin plak..huhu
Card Credit - in case kalo tak cukup cash....heheh
Lesen memandu - JPJ ngan Polis sue wat roadblock la...tak suke..tak suke
ATM Card - sgt penting...ibu duit ni...heheh


6) "5" topik yang biasa di bual bersama pasangan/teman....
Keje-keje - sampai mati pun tak habis keje ni...huhu
cerita panas - ape2 jer yg berlaku kat jke ni mesti dibualkan..heheh..
cinta - bab ni ngan BF tersayang je la..hehe...best-best
Prob - citer kat roomate ngan ABG je...tp banyak yg tak citer...slalu simpan je...
Lawak - slalunyer dgr budak2 aras 3 buat lawak bodoh...leh gelak sampai guling2 mcm tenggiling...heheh


7) "5" MANGSA TAG..
Fadlil : try la wat 4 the 1st time
Athirah : ko pun kene try gak wat tag ni...huhuhu
Dayah : aku tau ko malas nak wat...tp sbb dah lama ko tak update blog ko tu yg ko kene wat gak..aku tak kira...

dah cukup la tu 3 org jerr...malas nak suh org lain...huhuhu....yg tiga org ni wat tau tag ni...


selamat maju jaya...hahahaha

No comments: