CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Monday, June 1, 2009

Menjamu selera


DURIAN

JOM MAKAN BANYAK2


dah rezeki aku ngan family hari tu...kebetulan gi melawat Tok Njang kat kebun dia tup tup der durian yg gugur plak...walaupun sebiji je yg gugur puas gak la makan....besar plak tu...best best....


Besar kan durian ni...isi tebal giler....suke betul aku makan buah durian ni....


makan time....adik aku si tembam ni tamak betul...kat tangan lum habis lagi dah cop durian yg lain tu dia punyer...makin tembam la ko...mkn la banyak2....


nie la penghabisan sekali...heheh...tinggal kulit ngan biji durian je...hehehe...kalo kulit ngan biji durian ni bleh makan sure licin punyer kitaorg sebat....hehehe


Nie banyak lagi kat atas pokok yang lum gugur kebumi lagi...nak makan durian lagi...waaaa...sedap tul durian ni.....


Buah cempedak yg siap berbalut banyak giller atas pokok...time aku gi tu tak der yg masak lagi...kempunan tul...

No comments: