CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Tuesday, October 18, 2011

tag urusetia utk karnival sukan

bile la keje2 sampingan ni nak habis....asyik bertambah je...dh tu keje hakiki mcm mane plak???terabai ke????asyik kene ganti kelas...paper assignment pun bnyk lg tak ditanda..sbbnye bnyk sgt event nk kene handle....tak pe la...dh dibayar gaji kan...buat je la...nasib baik ader gaji..kalo tak der lagi haru.....naik lagi satu tangga gaji aku bulan ni...heheh....ujung tahun dpt bonus....yeahaaa....bleh shopping sakan....jumaat ni ader jj card...bleh shopping lg sbb gaji masuk esok....hehehe....jgn jeles ar.....pe yg aku merepek ni...tak der kene mengena plak ngan tajuk....berbalik semula kpd tajuk diatas.....aku kene design tag utk urusetia...asal design je muka aku ni...tak der org lain lagi ke bleh buat...dah la aku tak leh nak join karnival sukan tu...sume player yg handal2 mengandung at the same time....alhamdulillah...rezeki Allah nk bagi kan....so ni la hasilnya...gabungan idea antara MIA dan aku....MIA tu sape????mia tu adik aku yg amik SPM tahun ni...hehe....jom layankan tag urusetia ni....


No comments: