CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Sunday, December 22, 2013

Picnic - Tanjung Aru

first time picnic kat KK ni...xpernah2 gi picnic bile kat semenanjung...alih2 dtg KK leh lak g picnic....destinasi pilihan adalah Tanjung Aru..berdekatan dengan Terminal 2 KK....dgn berbekalkan sandwich, spagetti grg, ayam grg berempah dan teh o panas jom g berkelah....

first impression bile nampak laut...hoho...


breakfast + lunch

  
Cik D bersama tulang ayamnye...bukan main lagi makan ayam tu...sedap sgt ke nak oiii....

makan spegetti plak....Cik D ni mmg hantu spegetti...suke benor makan spegetti...

moksu Cik D makan sampai 2 pinggan...lapar sgt agaknya...tp hanpon tak lepas dr tgn....

sblm mandi layan game dulu ngan papa....

 
waktu ni air tgh surut plak...jauh ketengah nak dapat air...

jernih betul air kat tanjung Aru ni....best sgt...


 

 

  seronok betul Cik D dapat main air....jgn sunburn sudahlah....main la air laut tu puas2 ye...nt kt datang lg...

 
pemandagan sekitar Tanjung Aru...

Cik D keletihan...masuk kete je terus baring....mmg nampak sgt keletihan yang teramat sgt...hoho....



No comments: