CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Thursday, April 21, 2011

Soalan subjektif no 1...

Semalam (21 April 2011) der exam paper ET201 - Electrical Circuits...subjek yg aku ajar la tu...kebetulan plak aku yg kene jaga tp kelas bukan yang aku ngajar la....tp sbb jaga kat dewan besar so bleh la tgk2 student aku jawab mcm mane kan...round punyer round punyer round aku tgk kertas banyak yg kosong dr bertulis...der yg salin no soalan tp jawapan takder...erkkk....aku tgk soalan sume senang je...benda simple pun tak bleh jawab...
so soalan subjektif no 1...

Question 1 : List two methods on how to generate alternating current. (3m)

Sepanjang aku menanda paper exam budak2 ni macam2 yg aku jumpe...Antara jawapan budak2 ni yang aku jumpe....jeng!!jeng!!jeng!!!

Jawapan :
a) AC power supply
b) Besi
c) Emas
d) Oscilloscope
e) function generator
f) sel kering
g) sel solar
h) penjana ac
i) ampmeter
j) empangan
k) arus tidak berubah
l) tidak boleh direkfikasikan oleh diod

stakat ni jawapan yang aku jumpe...angin betul bile tgk budak2 ni jawab...jawapan mcm tak penah dtg kelas.... sejak bile plak method utk generate ac tu emas ngan besi...aku tak penah sebut pun...bg la jawapan yang logik skit...lg satu yg tak leh nak blah jawapan oscilloscope & function gen tu...aduhhh....penat la mcm ni kalo tgk jawapan mcm ni...ajar ngan tak ajar sama je....jawab dh la mcm tu pastu sibuk nak markah tinggi tp jawab mcm hampeh....ni baru soalan no 1...yg lain2 aku malas nk tulis...sama je jawapan...menyakitkan hati je....tension2....tertekan aku menanda paper ni...minggu depan ader 1 lg subjek...yg tu ntah mcm mane la plak...

1 comment:

Little.DotT said...

hahaha,,lucu plak..
ada x contoh soalan final??