CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Monday, April 18, 2011

penampilan...

wahhh....penampilan apekah yg aku maksudkan????
ceritanya bermula begini...jumaat hari tu, aku gi KLCC...mencari2  brg hantaran utk en Tunang...ceh..tmpt nk yg mahal2 je...hbs duit aku...huhu...cari punya cari...mmg la kene singgah bnyk tmpt la kan...utk cr yg berkenan n sedap dipakai...dah masuk keluar I-SETAN...jumpe tp harga tak ingat....5++...gile pe..nk letak kat kaki je pun sampai beratus2...so keluar la dr I-SETAN tu menuju ke Parkson...terpandang kasut BONIA new arrival lg...warna coklat...aku lg berkenan warna hitam...tp en. Tunang lebih berkenan yang warna coklat tu...tgk harga pun boleh tahan la..tak der la mahal sesangat...sesi cube mencuba berlangsung....kira ok la kasut tu...tp tak beli pun sbbnya kitaorg plan nak cr brand lain or yg lg cantik dr tu...puas la satu KLCC tu kitaorg round...sampai lenguh la kaki2 aku ni....last2 gi la balik ke tempat td..sbb nampak tu je yg berkenan dihati...kali ni mencuba kasut hitam plak...
"Dik, kasut hitam ni saiz 7 eh..."..
"Ok...sekejap ye..."...
kasut sudah tiba...sesi cube mencuba lg...bg puas hati...nt beli mahal2 tak pakai plak kan...

"Dik, kasut coklat ni saiz 7 eh..."..
"Ok...sekejap ye..."...
pilih punya pilih...so amik la yg hitam tu...sbbnye senang nak matchkan ngan mane2 baju...hehe...
"ok dik...sy amik yg hitam ni..." en tunang tunjuk la kasut yg dia nk..
masa budak lelaki tu nk tulis resit tetibe der plak kawan gurl dia yg dr td asyik memerhatikan kitaorg berdua...
"Jadi ke org tu amik kasut ni???..." dua tiga kali jugak la dia tanya budak lelaki tu...
aku pandang je budak tu...kalo nk ikutkan hati aku mmg aku nak ckp je kuat2 kat situ....
"ingat aku ni tak der duit ke nak bayar kasut ni"...
agaknya dia ingat aku ngan en Tunang ni blaja tak hbs lagi kot...ingat budak2 lagi la tu...tak der duit...ceh...mentang2 la muka aku ni mcm budak2 sekolah....bajet aku tak mampu la tu...hampeh je...
jgn tgk org dr luaran je....ingat org yg pakai selekeh2 gi tempat mahal2 tu tak der duit ke....
hangin je aku tgk budak tu...nasib baik budak lagi....kalo tak mmg dh kene tazkirah dah ngan aku tu....

No comments: