CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Monday, April 25, 2011

shopping sakan....

sementara menunggu nak tanda paper exam subjek e2001 - teknologi elektrik 2 utk kelas UK (bukan united kingdom eh...tp ulang kursus okey....) aku gi bershopping SAKAN....bukan shopping kat kedai SAKAN eh...shopping sakan menghabiskan duit gaji yg baru je masuk...3 pasang kasut ok sekali beli....ishkkk...kalo abah atau ni mesti aku kene leter ni...tak reti berjimat langsung....huhu....dengan jayanya menghabiskan duit membeli belah di JJ baru ok....kasut yg pertama dibeli kasut untuk hantaran...brand BONIA je...tu je yg aku nampak cantik...harga boleh tahan RM299 nasib baik der less 20% utk 2nd item yg dibeli...so terpaksalah en tunang beli stokin utk jdkan kasut aku tu 2nd itemnya....lepas less tglah 23+.++ok la tu kan...harap2nyer t aku ni reti la pakai kasut2 bertutup n bertumit tinggi ni...almaklumlah badan tak berapa nak seimbang kalo pakai kasut bertumit ni....nak lari pun payah...huhu...selesai en tunang membayar gi plak masuk parkson...mencari kasut bertutup yg murah skit utk kegunaan koir nt...sejak bile plak aku terjebak ngan koir ni...ni sume anim punyer pasal la  ni....huhu...tak pe la...beli je kasut bertutup nt kalo kene gi kursus senang kan dah ader kasut hitam bertutup n bertumit...walaupun aku tak berapa selesa memakai kasut bertumit tu....huhu..jalan punye jalan jumpe jugak akhirnya dengan kasut yg sesuai...last sekali aku n en tunang gi membeli kasut sukan supaya senang aku meneruskan aktiviti menguruskan badan yg tak berapa nak kurus ni....ader lg lebih kurang 2 bulan lagi je nak kawin kan...nk kene cun kan badan ni...nt nampak plak selulit2 yg ader...buat malu je...lg satu nampak tak seimbang...hahaha....t nampak aku yg lg besar dr en tunang...huhu....haru je....dh la nak start menanda ni..bebelan diatas tu hanya untuk mencari mood yg terbang ditiup angin....

No comments: