CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Tuesday, April 5, 2011

banyaknyer keje...

agak tertekan pada minggu ini dan minggu lepas dan especially minggu depan...
keje terlampau banyak...
keje pe yg dtg bertimpa2 ni...
penat betul...penat fizikal & penat emosi...
terlampau banyak keje sampai tak tau nak buat yg mane satu...
sibuk nak update FRP lg..
nak tanda tugasan n lab report lg..
nk prepare utk mock audit lg...
mock audit MQA ok....
ntah bile la nak hbs....
lepas satu audit satu audit menjelma....
bulan 5 ni plak audit SIRIM...
aku dh bosan dgn audit ni....
dh la nak kene siapkan sume documentation yg ntah ape2 tu...
pastu nak kene fotostat sendiri plak tugasan, quiz and lab budak yg dpt markah tertinggi, terendah n medium...
tak tau la plak dalam satu senarai tugas pensyarah ni ader tugas membuat fotocopy....
mane lg nak prepare nota...
mane lg nak prepare soalan...
pastu nak kene fotostat plak budak2 ni nyer skema jawapan...
kalo dapat satu team yg mmg sumenyer menjalankan part masing2 ok la jugak...
ni ade yang dh ader penyakit MALAS...
tu yg aku lg berkira2 nak buat keje tu....
hurmmm.....
bukan nak kedekut ngan ape yg aku buat...
cume aku nk ajar bersusah mendapatkan nota tu....
sbb aku sanggup tak tdo malam buat nota tu ok...
dh melalut ni....
hurmm....lately mmg slalu sgt bengang ngan org...
malam td aku ader buat kelas...
cr kunci tak jumpe...
rupenyer miss place...bukan salah aku k...
dh keluar dr kawasan POLI tetibe en Tunang call...
bgtau kunci dh ader...
kene la aku berpatah balik utk amik kunci tu....
thank GOD nasib baik ader kunci...
bleh guna lab tu...
pastu tu plak dtg office jam 750 malam...
nampak office diterangi lampu kalimantang...
sape yg rajin sgt keje sampai malam ni???
aku pun ajak la 3 org student utk follow aku gi office...
hasil drpd siasatan yg dilakukan....dh mcm penyiasat persendirian plak...heheh
tak der org pun kat office...
rupenyer mmg office TAK BERKUNCI yer....
diulangai TAK BERKUNCI....
tak tau la sape punyer angkara ni...
nasib baik tak der benda yg hilang....
bile tanya sp yg balik lewat sorg pun tak nak mengaku...
mmg la setiap org tak lari dr melakukan kesilapan...
tp kadang2 kesilapan yg kt anggap remeh tu bleh jd kesilapan yg sgt besar...
kalo la tetibe ader PC yg hilang kat office ni....
sape yg nak bertanggungjawab...
sume  nt mesti menunding jari kat org lain...
padahal kesalahan diri sendiri yg lakukan...
ini sume mungkin disebabkan bebanan atau tanggungan kerja yg terlampau banyak...
documentation perfect tp output yg keluar hampeh pun tak guna jugak...
dh la penat nak emo emo ni...
nak menyambung menanda lab ni...

No comments: