CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Wednesday, April 27, 2011

luahan hati - part 1

skrg ni musim exam kan...
so banyak keje berkaitan exam...
tak de masalah pun nak buat keje2 ni...
tp yg menjadi masalah dan menimbulkan kemarahan tahap dewa ni yg membuatkan aku menyumpah seranah org tu...
siap maki2 lg....
dalam hati je la...
kang kalo maki betul2 dpn dia kan malu plak dia t...
almaklumlah la dh tua...
kang ckp aku kurang ajar ngan org tua plak t...
yg buat aku sakit hati sgt2 ni bukan nak inform awal2 nak isi analisis utk item objektif tu mcm mana...
aku dh siap buat br ckp kene buat mcm ni macam tu la mcm ni la....
bukan aku je yg marah...
org lain pun marah sama ok...
patutnya KAU yg dpt maklumat tu bg tau la dlm meeting hr tu...
ni tak senyap je...mcm dlm mulut tu ader EMAS je...
aku mmg bengang nak kene wat keje 2 3 kali...
dah la banyak borang nak kene isi...
ingat org lain ni tak der keje macam dia kot....
buat org makin menyampah ngan ko lagi ader la...
lagi satu...
suh aku n beberapa org lect lain pilih soalan exam...
tp last2 ko tukar soalan tu...
ape kes???
aku dh pilih soalan mengikut tahap budak2 UK(Ulang kursus ok...yg amik exam tak lulus2...) tu...
yg ko gi gatal tukar pehal....
ko nk menyenangkan diri ko...
tp menyusahkan org lain...
pasal ko ramai budak yg gagal...
mmg ramai yg GB....
ko memang menyusahkan org lain...
menyusahkan org yg kene ajar sem pendek...
ko tak telibat tak pe la...
ko ni tak der otak nak pikir ke...
nama je lecturer...tapi bangang...
aku mmg marah giler ngan ko....
yg aku pelik ader org ckp kp pandai buat keje...
mmg pelik betul...
ko sbnrnya mmg tak pandai buat keje...
ko hanya pandai menyusahkan org lain....
aku mmg marah ni...
kalo ko tu sebaya aku mmg aku dh hempok2 ko....
ingat eh....
kalo ko susahkan org tak mustahil satu masa ni ko yg mendapat susah...
lantak ko la....
aku malas nk pikir pasal ko yg menyakitkan hati aku ni....
gi mati la.....

1 comment:

People said...

perghhh mara btol neh...chill...