CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Wednesday, February 16, 2011

Pasti- Mega

tetibe plak giler dgr lagu ni..best2...
ni sume salah Megat...
sape suh nyanyi lagu ni kat karaoke...hehe...
memang terbaik la nyanyi malam td bersama2 dgn :-
  • En. Tunang
  • Cik Aliah Swit 
  • En. Faiz
  • En. Parel
Sebelum gi menyumbangkan lagu kitaorg g makan besar dulu...
ni sume En. Faiz yg payung...
makan kat Soul Garden....
memang best betul...
dan aku tak melepaskan peluang utk makan dgn banyaknya..
hehehe...
kalo nk gemuk pun tak pe...
janji makanan tu sedap...
hehe...
mcm2 ader smlm...
daging kambing, ayam, seafood, aiskrim, bebola-bebola & bnyk lagi la....
heaven giler....
pas dh kekenyangan mcm ular sawa...
gi la menyumbangkan lagu kat ape ntah nama tempat tu...
tak tau...
ni En. Parel plak yang payung...
smoga rezeki melimpah ruah kat mereka berdua ni...
aminnn...
mmg sporting habisla sume org yg g berjimba mlm td...
suke2...
so layan la lirik lagu ni ehh...


Semenjak aku kehilanganmu
Sekitar maya ku berubah
Tiada lagi halusnya kidungmu
Yang ketika dulu
Kau lakukan untukku
Sepi mencengkam
Resah berpanjangan
Wajahmu bermain di ingatan
Yang tinggal kini
Airmata cinta telah membanjiri kolam hatiku

Pasti kau di saat ini
Berselindung di balik wajahnya
Aku tak lagi kau hiraukan
Terlontar jauh dari hatimu
Bagaikan mawar terkulai sepi
Tak lagi bererti

Mengimbas kenangan di masa silam
Aku terkenangkan janjimu
Tiada lagi kesempatan untukku
Memilikimu seperti dulu

No comments: