CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Sunday, February 20, 2011

Hobi...

mcm2 hobi org kita dengar kan...
ader yg suke karaoke...
der yg suke tdo tak bangun2...
der yg suke makan tak henti2...(mmg gomok la kalo mcm tu...)
der yg suke berblogging...
dan aku plak???
ape ek yg aku suke buat...

masa aku kecik dulu2 (skrg dh besar skit dh...hehe)..
aku suke sgt baca buku citer...
hobi tu sampai skrg eh ader...cume dh UP skit...
dh start baca novel plak...
bukan jiwang eh...
tlg skit....
aku mmg suke membaca...
kalo bosan2 tu aku cr la ape yg blh dibaca...
kadang2 aku baca koleksi cerpen ngan koleksi novel kat link ni
http://www.penulisan2u.my/
bnyk citer yg best2....
tak sempat lg nk baca sume...
ni adalah koleksi novel yg aku der...

tak bnyk pun novel yg aku der...
der jugak yg dh hilang sbb org pinjam then tak reti nk pulangkan...
patutkan aku nyanyi lagu "PULANGKAN.."...baru org tu nk bg balik novel2 aku tu...hahaha

No comments: