CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Tuesday, February 8, 2011

keje..keje...keje...

lately ni bnyk sgt keje la...
ntah mane ntah dtgnyer keje ni..huhu
ni sume pasal keje2 yang tertangguh la ni....
bukan sbb aku suke simpan2 keje..
tp sbb org lain yg menyebabkan keje2 aku tertangguh....
penyudahnya keje aku yg tak siap...
bg sape2 yg baca entry kali ni...
TOLONG la jgn menyusahkan org lain yerr....
kalo dh tau tu mmg keje kita...
wat la cepat2..
ni beriya2 ckp nak wat...
penyudahnya keje org lain tertangguh...
penyudahnya keje dia org lain yg buat...
gaji dpt sama bnyk kan...
bukannya ikut bp banyak keje kene buat...
tolong la....
pe perasaan kalo keje korg plak tertangguh sbb aku....
br ko tau time tu langit ni tinggi ke rendah....
dah besar panjang kan masing2...
tp tak leh pikir mcm org yg der degree...
gi masuk tadika balik la kalo tak leh nak pikir benda2 ni....
dah la...
malas nak bebel panjang2...
nak samb wat keje...
ni tgh ilangkan tension wat keje ni....
huhu....

No comments: