CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Thursday, February 17, 2011

menghitung hari siri 1...

mcm nk wat cerpen plak...
ader siri1, siri 2, siri 3 n blablabla....
padahal tak buat cerpen pun...
hanya berceloteh sambil mengomel2 je...
bajet comel je nk mengomel...
hahaha....

tinggal lagi bape hari eh nk tukar status????
aku lum kira lagi...
sbbnyer kalo kira t mesti dh rase gabra sbb ape2 pun tak setle lg...
mcm lambat lg je majlis tu....
padahal tinggal lebih kurang 132 hari.(br je kira guna kalender depan aku ni haaa...
tp mcm tak der perasaan je...
belum ader lg kot...
org lain yang beriya2...
padahal aku....
tak rase ape2 pun lg...
skrg ni sibuk ngan keje n kejar budak2 yg tak anta assignment...
bosan la keje skrg ni....
eh dh masuk bab keje plak...
dh dh tukar topik balik.......
aku baru beli 3 je brg hantaran...
der lg lebih kurang 10 barang....
bnyk kn...
bile la nk hbs membeli ni...
duit kuar mcm air terjun...hahaha
nasib baik der yg sponsor 2 3 barang....
tak der la terasa sgt duit tu kuar...
pasal hantaran ok lg kot aku nak handle sendiri...
beralih kepada kad kawin plak...
blum gi kedai lg pun tgk kad nk yg mcm mane...
sbbnyer aku servey je kat internet dulu...
dh jumpe dah kat mane yg murah n kualiti ok....
lg 1 sbb tak gi tempah kad kawin sbb tak confirm lg nk wat kat umah ke kat mane...
bleh plak mcm tu kn...huhu
katering pun tak tempah lg...
doorgift jgn ckp la....
mak andam pun lum booking lg....
bnyk lg ni benda nak kene pikir...
tp belum berkesempatan nk pikir...
n sj wat2 tak nak pikir....
hahaha...

2 comments:

Mimy Hamid said...

along ..for your reference...kalau nak buat kad yang murah buat kat LH creative, jalan pasar...situ murah...semurah 40sen pun ada...

kalau mak andam...cari yang boleh bayar ansuran lagi bagus..senang tak berkira...napa tak amik sebelah umah je...hihi


good luck

wAhIdAjAnUdIn said...

dayah pun ckp kat LH tu murah...tp kat melaka ni ader yg lg murah...dlm 30sen pun dh bleh dpt...heheh...tgh pk2 lg ni....

mak andam tu mmg amik yg sblh umah...tp lum inform kat akak tu lg...heheh