CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Wednesday, February 9, 2011

ape kes????tersentap lg????????

kes ape lagi kali ni...geram pun ader...smlm elok2 nak stay wat keje terus tak jd nak wat keje...terus je balik...rase dh MALAS sgt nak wat keje....menyampah sgt2...citer nyer mcm ni plak...sewaktu aku turun kearas bawah utk setelkan masalah budak2 MENGULANG ni (dh la mengulang...wat perangai plak dia...) tetibe ader yg buka citer pasal seseorg...(tak leh  mention nama la kat sini....)....ok la lagi tu...aku dgr je sbb tak der kene mengena ngan aku...tetibe sambungan citernyer menyebabkan suhu badan serta merta meningkat...np bleh meningkat eh????sbbnyer mengaitkan aku dengan org yg membuat onar dijabatan aku....please la....tak leh nk pikir ke aku dan DIA adalah situasi yg berbeza...jgn nk kaitkan aku ngan benda2 tak elok...Walaupun aku ni bukannya baik sngat..tp aku tau jaga maruah diri aku..ni nak samakan aku ngan kes SESEORANG tu..tak adil la mcm ni...patutnya ko seorg yg berpelajaran tinggi dpt pikir tu sume...aku lg lama couple kot ngan en. SCANDAL a.k.a en. TUNANG aku tu...tak der ape2 masalah pun sblm ni...tetibe ble ader yg mencalit2kan taik kat jabatan aku ni...np aku plak nk disamakan dgn org tu...aku ni BUJANG ok....tak sama eh dgn yg BUKAN BUJANG...please la....duduk lain aras pun bleh nak buang taik merata2...aku ni yg duk satu aras dgn en. Tunang dr mula masuk keje sampai la skrg tak penah ader masalah disiplin...tetibe nak sama kan perangai aku dgn perangai org lain...mane bleh mcm ni...aku sgt marah...menilai org atas kesalahan org lain...mmg BONGOK betul...nama je dh TUA...tp tak reti nak bezakan situasi...

No comments: