CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Sunday, May 24, 2009

katil baru....

Katil Baru.....heheh....Queen size..tak besau sgt pun...tp sgt selesa bg aku....


bantal sponge bob tu bukan aku punyer...Fiza yg punyer....tunang dia yg bagi...almaklumlah org ader tunang...heheh...bile ko nak kawin ek fiza???

yg aku ader cuma bantal busuk aku je...tu pun amik masa gi melbourne...hehe...bukan curi tau...amik jerr...dah bayar tiket mahal2 so aku pun rembat la bantal + selimut MAS...ntah mane2 tah gi selimut aku tu...huhu....bestnyer kalo dpt tdo skrg ni...tgh ngantuk giler ni....



1 comment:

Unknown said...

Assalamualaikum,

Nice blog u have here. Kebetulan terjumpa blog u masa mencari something kat internet. Bende yg saya cari tu ada kaitan dgn posting u yg bertajuk "katil baru...". Saya sedang mencari bantal MAS sebenarye.

Saya mencari something utk adik perempuan saya yg masih berumur 5 tahun. Tu je adik yg saya ada.Saya dah terhilangkan bantal MAS yg die pakai sejak umur 3 tahun. Tak sengaja. Saya dah buat macam2 termasuklah belikan die beberapa bantal cute (agaknye lah) tapi yg buat saya sedih bile saya perasan die tak pakai bantal2 yg saya belikan tu masa tidur macam biasa yg die guna bantal MAS tu. Lebih menyedihkan lagi, bile dah dekat SEMINGGU die merajuk tak bercakap dgn saya.Saya dah buat macam2 utk cari bantal MAS tu tapi macam tak berjaya. Saya nih pun jarang dpt peluang naik plane.

Saya harap awak sudi jual bantal MAS tu pada saya, utk saya berbaik dgn adik tu. Saya berharap sgt. Saya create email nih semata2 utk tujuan communicate dgn awak.

Thanks alot!