CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Thursday, May 21, 2009

balik kg...

hujung minggu lepas aku balik kg sbb nak jumpe parents aku kat sana...sblm sampai ke kg destinasi utama adalah kedai perabot kat Cheng...aku janji ngan abah nak jumpe kat c2 sbb nak beli katil....hehe...sakit2 dah badan ni tdo atas toto....sj je badan ni ngada2...


elok aku sampai je kat kedai tu...


"abah dah pilih dah...ko beli katil ni je...ok jugak ni..."...alamak...aku tgk katil tu sikit punya besar walaupun queen size je....harga jgn ckp la....dlm 17++ gak la...nasik baik dapat 30% diskaun...so tinggal 1.2K je...tapi abah yang bayar pakai kredit card platinum dia...heheh...bulan2 aku bayar balik la nt...heheh....tu pun kalo ingat....heheh...thanks yerr ABAH....


then destinasi seterusnya ke Kg Sg Petai...jeng!jeng!jeng!...cube teka sapa yg berani ikut aku balik kg...aku pun tak percaya dia nak ikut aku balik kg....kiranya dia menjadi tetamu la di kg aku...heheh...kat bawah ni picture dia utk tontonan umum...heheh




Adik aku yg gemok tu pulak sibuk mengendeng je ngan dia...aku tau dia (bdk gemok) ader niat lain tu....tak lain tak bukan nak main games kat dlm HP...huh...bertuah punyer budak.....

No comments: