CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Wednesday, March 7, 2012

Persiapan menyambut org baru....(Part 2)

Tinggal lagi beberapa minggu je lagi nk menyambut org baru....harap2 semuanya berjalan dgn lancar....almaklumlah nk dapat cucu sulung keluarga Hj Janudin....semua adik2 aku excited lebih...hehehe.....


barang2 baby aku dh beli sikit2...member2 kat office ni ckp tak payah nk melampau2 beli sbbnyer baby cepat besar...nt nk kene beli baju baru lagi....barut baby nenek dia dh tolong buatkan (my mum la yg buatkan...)...siap ade gambar snoopy lagi....tak bleh blah...hahaha...antara barang2 yg dh beli utk si baby ni....


baju lengan pendek/panjang 
- seluar pendek/panjang
- sarung tangan & kaki
- selimut ( dh ader 3 dh...2 jahit sendiri...1 lagi beli yg dh siap....)
- barut bayi (buat sendiri jugak....)
sapu tangan
- tikar getah bayi
- beg bayi
- sabun bayi
- bedak bayi
- losyen bayi
- syampu bayi
putik kapas
- sikat/berus rambut
- minyak kembung perut (minyak yu yee cap limau...minyak telon belum beli lagi)
- tisu lembab
- pemotong kuku
sikat/berus rambut
- bantal + tilam 
- botol susu + berus botol susu
- breast pump
 
ni pun ader lagi barang2 yang belum beli...ader masa lagi nk membeli...hehe....hujung minggu ni bleh la nk shopping lagi...hehehe...

No comments: