CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Tuesday, March 6, 2012

hai...

lama betul tak update blog ni....tak der masa nk menghupdate blog mengalahkan menteri plak...huhu....keje sampingan yang menimbun2 disamping nk menanda paper2 student ni mengikut rubrik...ahhh aku dh mula bosan....org yg bagi rubrik suh guna pakai tp dia sendiri xnk guna rubrik tu...sibuk suh org lain guna...ape daaa...lantak la ko....aku malas nk layan....hahaha....

sblm terlambat aku nk ucapkan tahniah kat kengkawan yang dapat kenaikan pangkat dr DH41 ke DH 44....ramai jugak la kat jabatan aku ni yg dapat...dekat 10 org kot....tp kenaikan pangkat kali ni ader yg kene berpindah ke poli lain antaranya poli Kota Kinabalu...tp ok la perpindahan utk suami & isteri yg bekerja ditempat yg sama....tak der la sorg kene tinggal...rezeki masing2 kan...tak tau la plak utk kenaiakan pangkat yang akan dtg ni mcm mn plak....hurmmm....

keje menimbun2...ntah bile nak siap pun tak tau..sempat kot siapkan before bersalin...kalo tak jawabnyer en hubby la yg kene setlekan....haha....sian dia....disamping 23 jam kredit mengajar, aku ditugaskan utk menyelia makmal perisian komputer...aduiiii....pening betul selia makmal ni...minggu ni kemas, minggu depan bersepah balik...mmg tak der adab betul sape yg sepah2kan ni....bukan tu aje siap curi mouse...dr 33 buah mouse yg ader tinggal 6 je...tu mouse baru tu....mouse yg lama sume bebola kat dlm budak2 dh kuarkan...ntah buat ape ntah...kalo aku dpt la sape yg amik bebola tu...memang aku baling bebola tu kat dahi dia...tak reti menjaga harta kerajaan langsung...yg kene menjawabnyer aku....mmg mcm hampeh....mcm jakun sgt je budak2 ni mcm tak penah jumpe mouse...sengal....beralih plak kat keyboard...budak2 ni boleh plak cabut huruf dan arrow kat keyboard tu then ubah kedudukan huruf2 tu...kan ke menyusahkan org lain yg nk guna....grrr.....yg paling aku tak bleh blah bleh plak conteng monitor tu...adoi....ko ingat tu harta ko ke nka conteng2...tak tau la budak2 skrg ni....jakun ke prak ke ape ke...mcm tak penah jumpe set PC plak...skrg ni aku suh bawak mouse sendiri...jgn sampai ngan monitor2 sekali aku suh bawak nt....cukup la kot utk PC...bebel bab first Aid plak...ubat2 tu pun diaorg nak main termasuk anduh tu....tak tau la anak sape yg mmg tak reti bahasa...skrg ni sume aku dh sorokkan...kalo luka ke ape ke pandai2 la korg....

tu baru tugas sampingan yang pertama...tugas sampingan yang ke 2 plak...sbg seorg peg perolehan jabatan...adoiii....ni satu lagi tugas berat....bagi duit hari ni suh habiskan dalam tempoh 2 bulan...mane sempat..siap ugut2 lagi kalo tak habis nak amik balik...pikir la skit banyak keje lain nak buat la...bukan nak mengadap tu je...nk kene kumpulkan barang2 yg nak beli tu beserta spec...pastu nk mintak quotation lagi...nk tunggu quotation tu pun dh makan masa....ni aku tgh handle OS26 (Bahan Luak)...nk kene habiskan RM70K tau....baru habiskan RM20K...balance tu bnyak lagi...pastu bleh beli bahan luak elektronik cuma kat CMCA je...barang sikit tp duit habis bnyak...pastu lect2 yg lain komplen barang tak cukup la....mcm mn nk cukup klao dh harga perintang pun bukan main mahal...adoiii.....ni tgh tgu quotation dr CMCA la ni...mmg 50K habis kat situ je la...hurmm....layan kan aje...ke ader sape2 nk take over keje aku ni...dh 4 tahun dh aku pegang tugas ni....nk jugak merasa buat keje lain....

skrg ni kat office aku ramai yg nak pindah masuk duduk kat makmal...taknak duduk lagi bilik pensyarah...nape ek???hehe...hanya kitaorg je yg tau kenapa...hahaha...tp mcm aku mmg nk duduk kat makmal aku tu sbb nk pantau sape yg tak kemas balik makmal aku tu bile guna....tp tempat plak tak strategik...bilik persediaan makmal aku tu tak der aircond, pastu kalo aku duk kat situ mengganggu plak sape2 yg nak ajar nt sbb pintu kuar ader 1 tu je...huh.....pasni kalo lab tu bersepah lagi aku nk pegang kunci lab tu....sape nk guna amik kat aku...so aku tau la sape yg guna lab aku tu......hahaha...nasib la kan....

skrg ni ckp bnyk tak guna...terus je buat tindakan....asyik org je susahkan kita...sekali sekala kene la susahkan org lain plak kan....baru padan muka.....

No comments: