CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Saturday, November 14, 2009

ujian 2 tekno letrik 1

aku dah pesan ngan budak2 DKE1A yg aku nak wat ujian 2 hari khamis ( 12 nov 09)...siap aku bgtau lagi bab pe yg kuar....aku pun bajet la yg ramai leh lulus sbb soalan yg aku wat tu tak susah mane pun...

dgn keadaan yg tak berapa nak sihat (asyik bersin je...) aku pun gi la kelas malam tuk wt ujian tu....mungkin tak sihat sbb en KCK tak der kot....huhu...

bersemangat aku nak g wat ujian...mase sesi ujian berlangsung tak der la aku tgk yg meniru...tapi aku dapat agak yg ramai tak leh nak wat....hampeh tul budak2 ni...

usai ujian tu aku pun terus la menanda paper tu....dalam masa tak sampai sejam aku dan habis tanda dekat 20 paper...bukan sbb ramai yg jawab betull...tapi sbb diaorg bg balik soalan tu kat aku suh aku jawab...damnn...rase nak gulaikan je sekor2....

korang teka la bape org je yg lulus...markah lulus 50 ek....

penat tul aku terjerit2 dlm kelas...ingatkan paham...rupenyer tdo je...ape patut aku wat kat budak2 ni....rase marah sgt ni....

bile tanya ader soalan ke tak..sume senyap je...sume pun mcm paham...rupenyer tak paham....sakit tul hati aku....banyak ckp dlm kelas ingatkan mmg paham la rupenyer reti menjawab je.....

drpd 36 org tu 8 org je yg lulus....arrghhhh...tension nyerrr...mcm nak gigit2 je diaorg ni....ntah mcm mane la nak jawab final....letihnyer aku.....

tgk la isnin ni pe yg jadi kat budak2 tu....aku dah ilang sabar ni....

-tamat-

3 comments:

fq said...

wahhhh...
da hupdate....
bgus2...
templete baru...
cuantik buangat....

KaMAL said...

sabr yo la dh dpt murid tebal+bebal camtu..keh keh keh

wAhIdAjAnUdIn said...

tu la...tak tau dah nk ajar mcm mane....