CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Sunday, November 1, 2009

Cara Bercinta

Anda dilamun cinta??? ye kot...heheh...banyak cara bercinta yg kita boleh tahu melalui pembacaan sama ada buku atau artikel di internet...malam td tengah bosan sempat la aku membaca sebuah buku "CINTA, JODOH & PERKAHWINAN" (pinjam buku cik nabila...hehe...thanks ek bg pinjam...)...so dalam buku ni ader menulis cara2 bercinta mengikut mcm2 kajian....antaranya dari kajian kumpulan Kod Cina, Kalendar Celtic (gol. org eropah ni...), kajian mengikut bulan kelahiran, tarikh kelahiran dan macam2 lagi la...sampai naik penin aku membaca ayat2 tu...

part yg aku lebih menumpukan perhatian adalah untuk diri aku sendiri...Antara yang ditulis di dlm buku adalah....jeng!!jeng!!jeng!!!...


Cara Bercinta dari Kajian Kumpulan Kod Cina

@ bagi yg lahir pada tahun1984

kod haiwan : TIKUS
---<@ Punyai rase cinta yang mendalam dan bersungguh dalam bercinta (mmg pun...cuma si dia je yg buat2 tak paham)
---<@ mencari pasangan yang blh memberi sokongan emosi dan memberikan suasana selamat (sape yg tak nak psgn yg blh bagi suasana selamat...sume org nak mcm tu...ape la...)
---<@ Pemurah kpd yg disayangi dan tanpa segan silu menyatakan perasaan cintanya (ye kot...hehe....nk bgtau kat dia yg kita syg kat dia kan...hehe)
---<@ memiliki pendirian yang rapuh dan terlalu berterus terang...(pendirian rapuh???hurmmm....)

elemen : KAYU
---<@ mengasuh, kreatif & ada sifat membangun (mengasuh pe la tu ye...)

polariti : YANG
---<@ biasanya bersifat "kelakian" seperti kuat, tegas dan aktif...(mmg pun..dah ramai dah yg ckp mcm ni...huhu...)

Cara Bercinta mengikut Kajian Kalendar Celtic

(^,^) pendiam, dingin, mudah terluka apabila org lain tak memberi perhatian (sgt2 betul....leh nangis tau...)
(^,^) selalu menghadapi kesukaran di dalam kisah cinta...(ader la skit...mesti ader dugaan kan...)

buat masa ni, nie je yang sempat nak tulis pun...banyak lagi assignment budak tak tanda lagi ni...huhu....nanti aku sambung lagi...banyak lagi ni nak tulis...heheh

No comments: