CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Friday, January 2, 2015

Selamat Tahun Baru 2015

Assalamualaikum....
selamat tahun baru semua...
baru berkesempatan menulis diawal tahun ni...
Alhamdulillah...
permulaan tahun baru yang memberansangkan...
bertahun baru di kuala lumpur bersama keluarga tersayang...


so ape azam baru korang tahun ni??
azam tahun lepas tercapai??
so azam tahun baru kali ni nak menabung....
simpan duit mmg la simpan duit...
tapi kali ni beralih arah ke simpanan emas...
so misi aku tahun ni dan tahun2 akan datang 1g emas sebulan...
setiap bulan aku akan makesure simpan 1g emas atleast..
kalo rezeki terlebih2 boleh la beli 2g ke 3g ke...
kenapa aki pilih 1g je???
sbb harga 1g tu dalam lingkungan RM160-RM180...
tu harga mampu milik...
kalo ader rezeki lebih sikit mungkin boleh beli 1/4 dinar dalam RM 180-RM200 je sekeping...
kira ok la tu...
bukan ape, ini tabungan utk pelajaran anak2 aku nt...
almaklumlah skrg ni fees sekolah mahal2...
so kenelah menabung dari sekrg...
jom menabung....
hehe....


*boleh pm aku kalo interested..hehe

No comments: