CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Sunday, January 25, 2015

MaryKay oh MaryKay

kali ni entry penjagaan kulit ku yg putih mulus gitew...hahaha...selama ni aku mmg tak kisah pun pakai la produk ape pun ok je kulit ni...almaklumlah dulu tak berapa ada duit....sbb belum keje kan...pakai la Safi, Lair & Lovely, Garnier dan seumpama dengannya...bile dh keje ni start dh ader duit sendiri baru la pandai berjinak2 menggunakan produk rawatan muka...sofar kulit aku ni mmg tak der masalah ape pun...kadang2 je naik jerawat tu pun sbb nak peod...biasa la tu kan...

aku start guna produk MaryKay ni sejak tahun 2 tahun lepas...diperkenalkan oleh kawan2 opis...bile ader dema cara penggunaan & produk ape yang sesuai terus jatuh cinta beb...nak ckp mahal produk ni bukan la mahal sgt pun...mampu milik ni...hehe...cewah..promote lebih ni...boleh dpt discount tak...hahaha

jom terjah ape yang aku guna....

ni set penjagaan harian...terdiri dr freshner, moisturaiser, pencuci muka ngan masker...so far aku pakai ni xde masalah pun...lembut je rase kulit muka...set ni boleh bertahan dalam 3-4 bulan....tp yg paling cepat habis cleanser dgn moisturaiser la kan...sbb selalu guna...


Lip mask ngan Lip Balm ni mmg wajib aku beli...sbb bibir aku cepat sgt kering kat sini...xtau la nape...cuaca kot...Lip mask mmg terbaik...habis sel2 kulit mati kat bibir tu tertanggal bile guna...rase lembut giler bibir...tak caya silalah cube ye.... Lip Gloss tu aku belum try@beli lagi ye...huhu

ni 1st lipstik yang aku beli...hoho...almaklumlah sblm2 ni mmg tak reti nak pakai lipstik ni....yg aku beli pun color natural je...tak berani mak nak pakai yg terang2 sgt...kot takut lembu kejar plak nt...huhu..best sgt..bibir tak rase kering pun bile pakai lipstik ni...

ni bedak plak...dh beli tp lum try pakai lg..reason nak hbskan bedak compact yg sedia ada...xmo membazir ye....


Serum Vit C...suke sangat pakai...terasa kulit segar...kedut2 pun dh kurang...tp mahal skit la...sekotak ni RM480..mcm aku beli tong2 adik beradik yg lain....so tak mahal sgt kan....kalo rajin pakai cepat la habis...huhu...mcm aku tak berapa rajin kengkadang lupe lagi...so tahan la lama skit...hehe

Foundation yang light je...tak rase muka tu tebal bile pakai...terbaikk...

ni berus yg aku paling suke guna...rase bersih je kulit muka bile basuh guna berus ni...best....
 
walaupun nampak mcm mahal tp sbnrnya kalo beli boleh tahan 4 - 5 bulan maksudnyer tak der la mahal sgt kalo dibahagi 4 @ 5 kan..sangat2 menjimatkan dan yang paling penting menggunakan bahan2 semulajadi...no chemical ok....

sape2 yang berminat nak try boleh contact BC (beauty consultance) aku ni Cik Wanie di talian 0132836477....

No comments: