CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Wednesday, May 28, 2014

Cuti - Cuti : Lokawi Wildlife Park

berhujung minggu di Lokawi Wildlife Park..LWP ni terletak di jalan lama Penampang-Papar...kira2 40 minit dari rumah aku.....ape yang ader kat LWP ni???LWP ni zoo...saja bawak Cik D ngan Cik I berjalan2 mengenal binatang...tiket masuk utk dewasa RM 10 ok....tu bg yg ader IC la...xde IC harga lain ye....kat sini tak sama mcm zoo kat melaka or yg kat KL tu...kat LWP ni tak brp banyak binatang...kebanyakkan tempat tumpuan di Sabah ni adalah hak persendirian...bukan kerajaan negeri yang punyer....so tak banyak la binatang yg ader...sgt best berjalan2 kat sini...siap ader persembahan lagi...tak silap pukul 12 start persembahan tu...jom layan gambar je la...huhu..gambar pun tak brp banyak sbb kamera batteri habis...adoiii






No comments: