CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Monday, January 2, 2012

...wishlist...

disebabkan dah di tag oleh bella...aku pun terbabit sama nk kene buat wishlist ni...ko suh buat 5 je kan bella...ni aku bg lebih dr 5...hehe...so wishlist aku untuk tahun ni :-

 1. menambahkan amal ibadat...xnk dh melewatkan solat...(solat kan tiang agama...)
 2. menjadi isteri mithali...(masak, menyediakan kelengkapan suami, kemas umah dsb...)
 3. menjadi anak yg solehah....(membantu ape yg patut la xkisah dr segi ape pun...)
 4. menambahkan duit dlm tabung...(jgn korek plak lepas tambah tu....simpanan masa hadapan...)
 5. tambah aset...(rumah dh ade...mungkin tanah plak kot lepas ni...)
 6. slimkan badan balik lepas bersalin...(xnk la nampak berisi sgt...mcm penguin je nt...)
 7. keje dgn ikhlas...(kene habiskan silibus sblm bersalin...sian plak kat org yg nk take over kelas tu nt...)
 8. nk sambung belajar...(penuhkan ilmu didada...tak der la yg boleh ckp b***h lagi...)
 9. nk apply naik pangkat...(dh cukup kot kriteria kenaikan pangkat tu....)
10. nk mengandung lg...(erk...hujung tahun la kot...tak nak tunggu lama2...umo dh makin meningkat...)

buat masa ni tu je dulu..mane tau ader penambahan lagi ke...huhu

No comments: