CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Thursday, January 19, 2012

keje yang banyak menimbun2...

huhu...dah lama betul tak update blog aku ni...dh bersawang dh....mmg tak der masa langsung nk updat eape2...tgh sibuk ngan semester baru...sesi disember 2011...penat rasenyer utk sem ni...dapat jadual tgk2 kene ngajar 23 jam...perghh...hari selasa la yg paling busy...mane tak nya...pagi2 kul 8 dah start kelas sampai kul 10..pastu rehat sejam...sambung plak masuk kelas kul 11 sampai kul 1...rehat sejam...sambung plak kelas lagi kul 2 sampai kul 5...dh macam robot dh badan ni...kelas plak sume tinggi melangit...huhu...tak pe2 kira mcm exercise la...kiranya sepanjang aku keje mmg sem ni la yg paling banyak jam kredit nk kene ngajar gara2 pertambahan bilangan kelas yg melampau2....dh la sume subjek tu tak sama...aku ngajar subjek E2002 (Sistem Elektronik), ET201(Litar Elektrik), EC201(Fundamental Programming), EC202(AutoCAD), EC302(Computer Aided Design) dan E4006(Projek)..kan sume tu tak sama ..mmg penat...hari khamis ader plak kelas start kul 5 habis kul 6...kene keje lebih masa...ngajar student2 sem 5 tp masih lagi tak lulus2 subjek sem 2...ntah la...ader lagi 8 kerat ni...tp 7 org je yg dtg...yg sorang lagi tu tak sedar diri kot...sbbnyer dah mengulang kali ke 2 pun malas nk dtg kelas...dr awal sem tak datang....cr pun tak jumpe...memang nak gagal berhenti la tu...dh GB nanti mula la buat rayuan nka masuk balik poli...menyusahkan org je....ni baru kisah jam kredit mengajar perweek...belum lagi keje2 sampingan...esok time meeting harap2 ader rombakan besar2an utk keje2 sampingan tu...ke bertambah lg kot...harap2 tak la...tugas hakiki pun dh mengah2 nk buat...inikan tugas2 sampingan...nk jaga lab lagi..dah la budak2 yg guna lab komputer tu tak reti nk jg HAK KERAJAAN...sesuka hati tukar kedudukan huruf kat keyboard tu...mmg jakun betul...tak penah jumpe keyboard agaknya... mouse pun nk curi jugak...dah la mencuri...mmg padan la result teruk...blaja tak berkat...hr tu dah jumpe bebrapa monitor yg diconteng guna pensil....mmg sengal betul...jgn sampai kene bawak laptop sendiri g kelas...kita punya jaga HAK KERAJAAN ni...sesuka hati je diaorg ni buat mcm harta sendiri...huh...dh la nak g kelas kul 5 ni...daaaaa.....

No comments: