CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Tuesday, December 13, 2011

Ombak Rindu

pas balik dr kursus yang panjang, aku merehatkan diri dengan menonton filem OMBAK RINDU....mmg wajib tgk sbb ade Aaron Aziz....wahhhh....sgt suke ok tgk dia...hehe...harap2 anak aku nt ikut skit muka hensem dia tu....kalo anak lelaki la...kalo perempuan no comment....hehe....first day tayangan citer tu aku dh tak sabar2 nak g tgk..tp time tu ader plak kat IAB, genting...pe yg ade kat situ pun kecuali strawberry farm....hurmmm...

Ombak Rindu adaptasi dr novel...mmg best pun citer ni...masa aku mula2 baca novel ni dulu mmg best ar citer ni...siap ader sambungan lagi tau...mcm cerita bersiri plak...tp teramatlah best....bacala sendiri kalo tak percaya....

 yg ni novel Ombak Rindu yang petama...(yg ni en hubby ader...)

 sambungan Ombak Rindu yang ke 2....(yg ni aku ader...)

yang ni sambungan novel yang ke 3...(tak jumpe lagi...huhu...)

agaknya kalo sambutan filem Ombak Rindu yang pertama ni sangat la memberansangkan..agaknya2 ader x sambungan filem ni nt....ikut mcm novel kan ader sambungan2nya....kalo ader mesti tak rugi tgk...sbb aaron aziz yg berlakon...hehe...i likeee......

filem Ombak Rindu....

tak lama lagi akan keluar plak filem KL gangster 2...Aaron Aziz lagi yg berlakon...mmg confirm aku nk g tgk...en hubby kene bawak jugak...tak kira....kalo filem tu kuar time aku bersalin...jawabnyer punah la harapan....tunggu kuar kat Astro First la....tak kira kene langgan jugak...sbb gara2 nk tgk Aaron Aziz...haha...en hubby sile jgn jeles ok...

KL Gangster 1

KL Gangster 2
 
 hero filem melayu masakini....yg lain dh tak jadi hero dah...pakej yang lengkap ok...

2 comments:

Mimy Hamid said...

pijam novel rindu cintaku no.2 tu...boleh ek?? tak tau pun ada sambungan

wAhIdAjAnUdIn said...

ok...minggu ni along bawak balik k...