CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Friday, December 30, 2011

kerja..kerja...kerja...

Sudah start semester baru....maknenyer keje pun bertambah lgi la...huhu...xpe2  SYMP kan...semester ni aku dpt 3 subjek yg ader peperiksaan akhir (PA) dan 1 subjek yang hanya ada penilaian berterusan (PB)...bertambah skit beban keje tu...tapi tak pe...sume subjek tu aku penah ajar beberapa kali...insyaAllah xde yg aku baru nk study...tu belum lagi masuk kelas yg kene assist lab...tak tau la bape kelas la plak...harap2 tak banyak n tak tinggi la lab2 tu...huhu....nasib baik minggu ni dah setlekan hampir 90 % pendaftaran pelajar2 PA aku...tak der la nk kene pikir lagi minggu dpn...cume ader beberapa org lagi yg tak setle2..tunggu diarg setlekan sendiri jadual waktu diaorg tu...aku dh bg pancing...so pandai2 la pancing ikan tu sendiri...smoga sempat la aku menghabiskan semua silibus sblm bulan 4 ni....aminnnn......

No comments: