CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Tuesday, March 9, 2010

rentetan siri 1

marah???...
tak guna nak  marah2 kat budak2 yang tak cukup akal ni....
lagi dimarah lagi menjadi2 perangai huduhnya tue...
buat tak tau sudah la...
bukan aku yg bayar duit yuran korang...
yg penting aku dah ajar...
lagi penting gaji aku masuk bulan2...

lepas je tanda paper ujian kelas SKE2 tu...
cume 5 org je yg lulus dr 35 org....
mane aku tak hangin...
lantak korang la....
blagak pandai...
bodoh sombong.....
apesal la amik budak2 sijil yang keputusan SPM nyer hanya layak utk masuk IKM, Kolej Komuniti????
pastu bising budak2 skrg ni tak mcm budak2 dulu...
budak2 dulu pandai...
budak2 skrg mengada2 je lebih...
menggedik....
melawa je tau...
sape suh masuk engineering course....
gi la amik persolekan ke...
masak memasak ke...
kalo dah tak reti tu tak reti2 jumpe lect ke utk tny pe yg tak tau...
ni nak harap jawapan jatuh keriba...
budak2 skrg ni mmg PEMALAS....
arghhh....
lantak korang la....

1 comment:

Mimy Hamid said...

luahan hati seorang lecturer..hahaha