CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Monday, March 1, 2010

aktiviti masa cuti....

dh lama tak update blog..tetibe terajin plak hari ni nak update....almaklumlah bnyk keje nk kene buat...heheh....mcm la bnyk sgt keje aku ni selain membebel kat budak2 kelas DKE2C n SKE2.....so citer aku kali ni berkaitan aktiviti yg dilakukan sewaktu bercuti....Almaklum la dah lama tak bercuti...so aku pun mengambil cuti pd 17-19 Feb 2010...maknenyer bercuti selama 9 hari.....hehehe...lama betul...mcm cuti kawin plak....huhu....sape2 yg tak dpt cuti tu jgn jeles ek...hehehe....

Aktiviti yang dilakukan sepanjang 9 hari berada di  KL ialah:-

1. Berjoging di Taman Metropolitan, Kepong....dalam gambar nampak je mcm berlari2 anak...tapi hakikatnyer berjalan je...mane larat nak lari oiiiii....jalan2 tgk keindahan ciptaan Tuhan je......

2. Mandi-manda di Ulu Yam....tgk budak2 gemuk N kurus tu berendam....habis tercemar air sungai tu...huhu....

3. Menghadiri majlis pertunangan Kak LIMY...tahniah...smoga berkekalan sampai ke akhir hayat...ceh...ucapan mcm ucapan kawin je...tak pe tak lama lagi je kan..bg ucapan awal2...hehe....tumpang bergambar kat pelamin yerr...hehehe...atleast merasa la jugak bergambar kat pelamin...mane la tau tak sempat ke....huhu

4. Menghadiri majlis perkahwinan anak kawan Abah iaitu anak En. Mansor...sempat lg aku tangkap gambar curi2 mama ngan abah...heheh...
  
5. Jalan2 kat IKE...tu pun dayah yg bawak...kalo harap aku yg drive sendiri...jawabnyer tak sampai2 la....dah la tak tau jalan2 area situ....wahhhh...penat tu jalan2 kat citu...rambang mata tgk brg yg cantik2...huhuhu...


6. Re-union ngan bakal2 mak n bapak budak BENC...actually dah lama dah tak jumpe diaorg...so ble dpt jumpe mcm2 la citer...hehehe...sorry ar tak der gambar la nak upload...syafiq (pakwe didie) tak distribute lagi gambar2 tu...t kalo dpt aku upload la eh....

1 comment:

Mimy Hamid said...

sila la duduk di pelamin itu..mana tau terus berkat...amin