CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Wednesday, December 17, 2008

cuti tahunan @ cuti semester ????

Cuti...

Bile dgr pasal cuti sume dah terbayang tempat2 peranginan yg best2...tapi bg aku cuti = duduk di rumah sambil membesarkan badan...huhu...teruk tul bunyinyerr...

So start tahun depan aku bercuti tahunan iaitu cuti sebanyak 25 hari dibekalkan utk setahun...so kene pandai2 bajet la nak cuti bile..takut tak cukup plak cuti tu.... sblm ni aku cuti semester....cuti semester = bile budak cuti lecturer pun cuti gakk...tu yang best tu...so bila ditambah tolak cuti budak2 tu melebihi cuti tahunan.....aku lagi suke cuti semester...wawawa...nape la kene tukar jadi cuti tahunan...

kat office ni sume dah merungut betapa tak bestnyer cuti tahunan...nt budak2 tak der lecturer duk melopong jerr.....hahaha....bosan tullll...

Aku start cuti selasa ni (23hb 12) sampai la 1 jan...lebih kurang seminggu lebih la...hehehe...bile dapat cuti aku bosan duk kat umah...bile dah start keje aku plak nak cuti...hahah...manusia ni pelik2 kan.....

No comments: