CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Wednesday, December 10, 2008

bodoh nyer budak

Bengang tul aku...ingatkan keje dah habis...rupe2nyer ader 2 ekor budak sengal yang menyusahkan aku dah nak habis sem ni...apesal la kecik2 dulu korang ni tak mampus...dah besar menyusahkan aku jerr....sorang anak melayu sorang lagi anak india...bagus la tu...org melayu sendiri buat hal..macam mane la nak maju anak bangsa kalo perangai mcm ni...ingat tu dah besar sangat la tak payah datang kelas...dah akhir sem ni baru muncul....mak bapak anta gi belajar tapi pemalas...bodoh tul...memang tak patut la seorg lecturer ckp mcm tu...tapi aku dah tak bleh tahan...dah la tak masuk kelas tapi ader hati tu nak amik final...bongok la tu...tak belajar tetibe nak amik exam..ingat dan pandai sangat la tu....apesal la korang ni tak mampus dari kecik lagi...menyusahkan aku jerr...kalo dah tau malas nak blaja buat ape masuk poli nie....tak payah blaja gi la keje...jadi kutu rayau ke...kalo aku jumpe budak ni aku nak sekeh2 pale dia...biar dia sedar skit....arrggggghhhhhh...tension tulll...

No comments: