CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Thursday, December 25, 2008

Baju...

Hari ni aku tak tau nak wat pe...duk umah ni kadang2 membosankan jugak..adik2 aku sume gi merayau2..hurmmm...ape la nak jd ngan budak2 zaman skrg ni...huhu...yg geram tu nak kuar tapi tak der duit...hahahah...yang menjadi mangsanyer adalah ABAH...hehehe...dia kan banker...hahahah....

So memandangkan aku tgh bosan duk kat umah ni aku pun mula la terpikir nak wat baju kurung sendiri...kain memang aku dah siap2 beli masa amik nini kat nilai hari tu...harga kat kain tu org tu tulis RM120.00...dapat diskaun so jadila RM32...cet punya la mahal kain tu (kalo ikut harga asal la)...padahal kain tu aku tengok kat jalan TAR dlm RM20 ~ RM30 je...cekik darah nak mampus...so sape2 yg nak gi beli kain tu bawak la org yg tau harga kain semasa berapa...heheh...tak pe la blaja buat baju kurung guna kain murah...heheh

Tepat jam 4.oo ptg aku menjalankan operasi menggunting kain..huhu..berkat pertolongan MAMA akhirnye berjaya aku memotong kain...bile pikir2 balik senang je potong ni...hehe..pakai gunting la senang...kalo pakai pisau susah skit kot...hahaha

Tepat jam 6.oo ptg aku siap memotong 2 pasang baju...so esok leh gi jahit tepi...ntah sempat ke tak siap baju aku tu....huhu..harap2 siap la sebelum aku start keje...hehe...leh jaahit manik plak nanti...pastu leh melaram...ader sape2 nak tempah jahit manik leh la anta kat aku...heheheh...tapi tak tau la bile siap...huhu

No comments: