CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Monday, October 27, 2008

Perpisahan.....

Adat suatu pertemuan mesti berakhir dengan perpisahan..cume cara perpisahan itu sj yang berbeza...tak ader makhluk dimukabumi ini yang boleh lari dari bertemu dan berpisah....itu adalah kenyataan yg perlu ditempuhi..PERPISAHAN...ungkapan yang begitu menakutkan...kenapa perlu ada yang kecewa dan terluka disebabkan ungkapan itu....Pertemuan dan Perpisahan....sume itu telah ditetapkan oleh Pencipta...cume kita yang melaluinya merasa ape itu erti perpisahan......

No comments: