CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Monday, October 13, 2008

Penatnyerr....

video

Penatnyer hari ni...huhuh..bile la keje ni nak habis..keje lain tak siap lagi dah bertambah keje yang lain...huhuh...tension tulll...hurmmm

Vout bg litar R/2R ni ape tah...dlm modul ni mcm salah je.....dalam buku tak der plak...mane satu ni...sape nak tolong....nak ngajar mcm mane ni...huhuhu...mmg modul ni salah taip agaknyerr...tension tul aku....nasib baik baca dulu sblm gi ngajar..kalo tak...alamatnyer ajaran sesat la.....nasib korang la wahai anak2 murid ku.....hahahhaha

No comments: