CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Sunday, June 8, 2014

Preparation raya...raya oh raya

memandangkan hujung bulan ni dh nk puase...so malas nak shopping time pose nt...dengan penatnya...dgn ramai org nyer...malas nak bersesak2....ni lah hasilnya membeli-belah kat Sogo masa balik ke semenanjung hari tu...hasil utk 2 jam shaja ok....Cik I tinggal ngan mokcik ngan moksu...so bawak dayana je...senang skit nak shopping....habis duit shopping baju anak2...mama ngan papa dh tak der bajet nak beli baju sendiri...hoho....

nie baju cik D....cukup la stakat nak guna raya t...

 
ni baju Cik D...harap2 muat la Cik D pakai...mama beli saiz besar ni...sbb cik D cepat sgt membesarnya...huhu....

ni baju maklong ila bagi...sepasang lg tu...hehe....tq maklong ila...suke benor bg baju comel2 mcm ni....

nt kalo jumpe baju yg comel2 lg mama belikan lagi eh...hoho...almari dh tak muat pun sibuk nak beli baju lagi....hahaha...

2 comments:

Mimy Hamid said...

suka nya baju girl..ni beli baju boy..so boring hehehe

wAhIdAjAnUdIn said...

xpe...anak kedua nt insyaAllah gurl kak limy...nt beli sampai tak muat almari...hehe