CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Thursday, June 26, 2014

makan-makan

time balik semannjung ni mmg aku ngan en hubby pulun makan sgt2...almaklumlah mana nak dapat yg sedap2 kat KK ni...harap mahal je lebih..tp tak memenuhi requirement....sbb tu kat KK aku rajin sgt memasak...makan luar mahal nak mampos...

sblm bertolak balik KL lagi aku dh plan nak makan burgerbyte....tak kira walau mcm mn pun nak g makan jugak...habis aku harukkn adik aku suh bawak gi makan burger....tak kira nak jugak...dari mengandungkan Cik I lagi dh mengidam nak makan....huhu....kuat mentekedarah rupenyer aku ni....selagi boleh makan aku makan la...hehe....nikmat Allah bgkan......jom mknnnn......



Cik D ni mama suh makan dia sibuk main ngan kucing.....adoiii......kalo dah main ngan kucing tak makan pun tak pe....Cik I sorry eh kene tinggal...huhu



No comments: