CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Monday, January 17, 2011

persiapan oh persiapan...

tinggal lagi 5 bulan je...
tp satu pe pun persiapan tak siap lg...
makin kelam-kabut la t....
sbb tak tau nak wat ape2 lg tu yg wat tak tau je....
hehehe...
any idea selain hantaran...
bulan dpn br nk start beli skit2 brg hantaran...
ape nk beli pun blum decide lg..
huhu...
makin pening la aku t....

2 comments:

Mimy Hamid said...

along...meh akak sharing skit pengalaman...jgn panik key...mulakan dengan senarai checklist

Lokasi dan Tema Warna
Prosedur kawen - Kursus & HiV Test
Makanan
Kerusi Meja Dewan
Pakej Mak Andam
Deko Hantaran
Barang Hantaran
Gift Tetamu
Kad Kawen
Photographer
Kek Kawen


yang penting jangan panik last minit key..good luck

wAhIdAjAnUdIn said...

adoii...
bnyk nyer nk kene pk...
ni nak kene wat check list ni...
so far sume tak pk lg...
hehehe...
thanks yer kak limy...