CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Thursday, April 1, 2010

gubahan candy

sempena pesta konvo hari tu aku, anim n bella bertungkus lumus menyiapkan gift candy utk dijual kepada yg berminat la yerr...lollipop tu kitaorg gubah supaya nampak sangat2 comel...kunun2nyer bisness ni utk menambah duuit tabung kelab KKE..tak dapat banyak dpt sikit pun jadilah....mmg kami bertungku lumus memerah idea supaya apa yang diusahakan menjadi...antara hasil gubahannya adalah spt dibawah ni :-

nie sume hasil penat lelah kitaorg yerr...walaupun tak berapa cantik tapi boleh la...huhuhu...bile barang2 ni dah siap der plak hal lain yang timbul...aku makin sakit hati...org yg janji nk bg tapak yg katanya BEST tu tak der pun....janji hanya tinggal janji...aku mmg tak kan wat keje lagi ngan dia...malas....lantak la...nak marah ke ape ke...aku mmg tak nak wat keje ngan dia lagi...

No comments: