CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Monday, January 11, 2010

melayan tag kak limy....

Baru terbaca la kak limy...ni br nak melayan tag akak...huhu....time kasih la sbb menghilangkan kebosanan org...hehehe....



1. First time jumpa with your hubby bila and kat mana?

First time jumpe dia masa nak mintak nama penuh dia utk wat nametag..huhu...segan giler time tu...tapi control comel je...wat2 muka garang...jumpe pun kat office aras aku kat bilik kosong depan tu....eh...tak wat ape2 ek...time tu pun ader org lain yerrr...jgn pk yg bukan2 eh....



2. Love at first sight?

Hurmmm...ntah la...yg ni no comment (statement artist2 ni...cewahhh)...hehehe...



3. Who is he when the first time u met him?
DIA???seorg pensyarah baru kat poli aku...single tapi tak tau la available ke tak time tu...hehehe...nampak mcm sombong jerr...malas nak tegur...muka mcm nak makan org je....bajet ensem la tu (tapi mmg ensem pun...huhuhu)....tu je yg aku kenal kot...eh der lagi...junior masa kat UTeM dulu...tapi tak penah nampak pun masa kat U...huhu...


4. How long it takes for him to ask u out for a date?
Bab ni aku tak berapa nak ingat...tapi mmg cepat la...rase2nyer aku yg ajak dia kuar dulu kot...teman aku gi Tesco jumpe kak lin kat sana...sesaja menggatal mengular kat sana...ntah la....mmg tak ingat la bile...


5. First place dating di?
hurmmm..kat Chicken Rice Shop, Tesco Melaka...hehehe...kat situ la berdating kot...tapi ditemani oleh Kak Lin...Orang tua2 ckp kalo berdating berdua akan muncul org ketiga tu kan...mmg betul pun...muncul la kak lin...dia blanja makan...almaklumla dah dapat bonus jual JUS MATE 5...hehehe...


6. How he proposed?
hurmmm...proposed??der ke dia tny aku "Sudi tak couple ngan aku??"..mcm tu je tanya...bg la bunga ke coklat ke makan candilight dinner ke...ni tak ...proposed masa tgh drive kete...tak romantik langsung....takkan itu pun aku nak ajar...hehehe...nasib baik aku ni jenis tak kisah...hehehe..."I do...I do..." (cet menggatal rupenyer aku ni....)


7. Special date with your hubby?
Special date???hari2 pun special...sbb tiap2 hari pun berdating gak...dating kat office...hahahah....harap2 tak rase bosan la sampai bile2....hehehe...


8. Changes that he asked you to do?
Perubahan ape ek..oh der...dia ckp "Kalo syg leh kecik kan sikit bdn syg lgi bagus..."...kene berusaha ni menguruskan badan sikit...tapi dia tak nak kurus kering plak...hurmmm....tapi dia tak kisah pun kalo badan aku ni mcm ni...dia jeles sbb perut dia tak sama ngan perut aku...hahahah.....


9. What is about him that you love so much?
semuanyer...baik dan buruk aku leh terima seadaanya...walaupun kadang2 menyakitkan hati...aku tetap syg dia walaupun dia suke sgt gigit kuku...aku tak kisah...walaupun dia busuk ngan bau rokok aku tetap syg dia (t abg pakai perfume lebih2 skit ek...kurangla sikit bau rokok tu)...hahahah

 

10. What is about him that u wish he would change?

Aku berharap sgt yg dia akan berhenti merokok...merokok kan membahayakan kesihatan...siap der tulis lagi kat kotak rokok tu "AMARAN KERAJAAN MALAYSIA - MEROKOK MEMBAHAYAKAN KESIHATAN"...tapi ramai je yg merokok...mungkin patut ditukar kot amaran tu "AMARAN KERAJAAN MALAYSIA - MEROKOK TIDAK MEMBAHAYAKAN KESIHATAN, HISAP LA ROKOK TU BANYAK2"...hahaha


11. You will lose your mind n crack your head when he?
hurmmm...situasi ni akan terjadi bile dia curang / main kayu 3 ngan aku....tapi kan walaupun kita (golongan perempuan a.k.a wanita) halang la dia (golongan lelaki laaaa.....) mcm mane sekalipun kalo dia nak cari lain dia akan cari jugak...sedih kan...huhu....so far buat masa ni aku percaya syg aku tu...abg jgn kecewakan syg tau....



12. You will smile tru your eyes for the whole day when he?
bile ek??hehehe...ntah la...rahsia...mane leh bgtau....hahaha...



13. Complete below sentences ....My love towards my hubby is as big as...
kete KCK dia..heheh...best je kalo dapat jd mem duk kat sblh...heheh...opsss....jgn marah ek....dia adalah buah hati pengarang jantung...walaupun kita tiap2 hari jumpe n slalu gaduh pasal benda2 remeh tapi aku suke...hehe...muah2....





Kepada Cik Anim, Cik Bella, Dayah, Mia, Ninie Sengal, Chud, Scandal & sesiapa yg baca try la layan tag ni.....hehehe...

1 comment:

People said...

halamakkkk ini klu aku buat cam membuka pekung di dada ni... kantoi la segalanya nnt hahahha