CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Sunday, January 3, 2010

cuti2 malaysia...

sempena mengakhiri tahun 2009 aku n family gi la bercuti di kg halaman (Kedah Darul Aman)...alang2 dah berada disana pemandu pelancong (EN. KCK) serta kawannya Mr. Adi telah membawa aku, dayah n ninie ke Padang Besar...punya la jauh perjalanan.. dua tiga kali gak la aku tertdo...tu pun tak sampai2 lagi...hehe...tak der pic la nk letak...lupe plak nak amik pic....thanks ek En KCK sbb sudi jd pemandu pelancong...heheh


 kampung halaman
 
sambil2 tengok moyang aku yg dh tak berapa sihat...almaklumlah umo dh melebihi 100 thn...bangun pun dh tak larat..sian tull...ni je pic yg ader... 

memandangkan rumah tok wan aku ni di tengah2 bendang, memang tersangat cantik la pemandangan...aku suke sgt tgk view padi menguning....mmg rase tenang sgt..hilang skit stress aku...hehe


   \
cantik kan....aku sgt2 suke tgk pemandangan ni.....kebetulan time aku balik kali ni pokok kekabu kat kg tu berbuah...so kepada sesape yg tak kenal pokok n buah kekabu ni aku tunjukkan...adik2 aku pun tak kenal gak....huhu
sementara aku sibuk amik pic pemandangan ni, adik2 aku termasuk abah (ketua memancing...heheh..) tgh sibuk memancing ikan puyu kat parit depan umah....bleh plak wat keje2 memancing kat tengah2 panas tu...patut la sume kulit dh tukar tone colour...hahah....
 

mmg banyak dapat ikan puyu...tapi anak ikan la...suke betul adik2 aku tu dapat memancing...org bandar la katakan...mane pernah merasa sume tu...heheh...lepas dh penat2 memancing kitaorg gi plak Gunung Jerai atas jemputan YB Jerai...tak penah aku kesana walaupun selalu gi Kedah...
pemandangan dr atas puncak gunung jerai

 
 
sume pun berposing sakan...hehe...mmg excited bergambar...

-tamat-

No comments: