CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Friday, December 25, 2009

SUPKOM...


ape tu SUPKOM????
SUPKOM tu Sukan Politeknik & Kolej Komuniti....

nie kali kedua aku terlibat ngan SUPKOM...
last year SUPKOM wat kat PSA (Poli Shah Alam)...this year wat kat PSP (Poli Sbrg Perai)...
for this year aku masuk game yg sama iaitu BADMINTON...walaupun tak reti main sgt...tapi layan je la...dah ader peluang berjalan2 makan angin kan...hehehe.....

kali ni nyer SUPKOM tak best tul...
dah la jauh satu hal...sakit pinggang2 aku ni....duduk lama sgt kat dlm bus tu...

management utk sukan kali ni tak best...pengadil badminton yg BIAS....geram je aku...kalo tak mesti aku dah dapat JOHAN dah...INGATKAN dah belh nak gantung racket tahun ni...rupenyer belum boleh lg...

citernyer mcm ni...perlawanan antara PMM ngan PSMZA mmg sengit..time tu PMM dh leading 20-19...for the last ball partner aku pun smash la...bola dah sampai lantai dulu then baru racker dia tekene net...so pengadil dh beri kemenangan kat team aku la...tetibe plak pengurus pasukan PSMZA ni ckp bola tak mati lagi racket dh kene net...bengang la aku....masalahnyer pengadil dh bg kemenangan kat PMM...pe hal plak nak ckp mcm2...

pastu datang la si sengal lagi bongok pengadil dr ceruk mana ntah yg tak tgk situasi tu tetibe plak masuk campur....ape hak dia nak masuk campur????dapat rasuah ke????ni nak kene report kat SPRM ni....bile dah pengadil yg berasal dr INDIA ni masuk campur sesuka hati plak ckp kemenangan ditarik balik n kene lawan utk 2 mata lgi....aku mmg dh down time tu..

nak tak nak lawan la utk 2 mata tu...sekali lagi tahap kesengalan kedua2 pengadil ni....penjaga garisan lum duk lagi kat kerusi perlawanan dah dimulakan....mmg BIAS betul la...so mata dikira juga walaupun penjaga garisan tak der...aku mmg sakit hati betul....kalo ikutkan hati aku time tu mmg aku dah karatekan dua2 pengadil tu...mmg sakit hati sgt2....

tak pe2....tahun depan tau la pihak musuh ku..akan ku bangkit mendapatkn kembali hak sepatutnya yg aku dpt utk kali ni....(nada marah ni...)...so aku n partner aku dapat no 3...

nasib baik ader penghibur lara yg meredekan hati ni....thanks ek syg.....hehe....

nie kisah pasal makan plak.....kalo rase bajet tu tak berapa nak cukup tak payah la sediakan makanan....bukan memilih..tapi sbb ramai yg tak makan...kan membazir...dah la mee goreng n bihun goreng tu kosong je...ingat nak bg sape makan????kalo rase betul2 nak bg elokla bagi yg proper skit...ishhkkkk...membazir tul....

selama lebih kurang 5 hari berada di kulim aku pun tak sabar2 nak balik...leh jumpe en KCK..rindu bangat...nasib baik la dia sanggup menunggu sampai aku tiba di PMM...hehe...thanks ek en KCK...

yea..yea..terubat skit rindu kat dia...hehe....(gatal tul aku ni...heheh)

2 comments:

People said...

elelelele......cumilnye en kck menanti di pintu surga eh eh salah lak di pintu pmm. xpe yda, nxt yr ko pulun drg tu btol2....keji btol pengadil dan pihak lawan ko. go yda go...go yda go.... hehheh cheer utk ko...

wAhIdAjAnUdIn said...

ko pun gi sama nt ek...masuk game pingpong ke bowling ke...bleh ek...t bleh teman aku...hehehe