CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Sunday, December 13, 2009

layan tag anim....

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
- Bende ek...hurmmm...semestinya HP...BURUNG KENARI (kete aku la)...LAPPY...eh DUIT tu dikira benda jugak ke??hehe

2. Apakah benda akhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
- ape ek??...makeup n handbag...sbb aku tak pakai tu sume...kalo dah terdesak n tersedak baru leh beli....hehe

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
kalo tmpt impian anim kat garden...aku plak nak kat dewan je...sejuk sikit...de aircond disamping dipenuhi dgn bunga rose putih n merah...waaaa...bestnyerrr....bleh dpt tak???

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
huhu...harap2 sampai keakhir hayat la....kene doa banyak2 ni....

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
definitely YES....

6. Di mana restoran akhir kamu makan malam?
- The Chicken Rice Shop kat JJ Kepong sbb bawak EN. KCK gi beli spec dia...

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
xingatla...rasenyer novel penulis Indon...sampai hr ni tak hbs baca lagi..sbb penin ngan susun ayat dia...huhu

8. Nama penuh anda?
NWJ - Nur Wahida Janudin

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau emak?
ada masalah ngan duit jumpe je dua-dua...salah sorg mesti tlg la anak dia yg sorg ni...hehe

10. Namakan seorang yang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu?
sape ek...mcm tak der je.....kalo yg tak nak jumpe tu bersepah la...heheh

11. Sebutkan nama 8 sahabat yang rapat dengan kamu?
ader la...mane leh bgtau...rahsia...hehehe

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?
mmg cuci pakai sendiri...kalo balik umah abah yg tlg cuci...kalo kat umah sewa kadang2 anta je kat dobi...kalo rajin baru basuh sendiri...heheh...bukan pemalas ek...cume jg kelembutan tangan je...hehehhe

13. Tempat yang paling seronok yang kamu ingin pergi?
- hurmmm...nak g mane ek...ntah...tak pikir lagi...

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
- gile2
- suke karaoke
- suke makan...makan banyak2...
- suke tgk movie twilight...
- suke tdo...hahahahah

15. 8 perkara yang saya gilai?
hurmm...ape ek...
- makan...makan...dan makan lagi....
- kete sport....
- tgk wayang
- main game
- ber"FB"
- baca novel
tak cukup 8 tak pe kan...heheh

16. Pelukan atau ciuman?
dua-dua sekali nak...baru best..heheh...gatainyerrr...

17. 8 buah buku yang paling baru dibaca?
huhu....buku ape ek??? modul ader la sbb nak kene ngajar...hahaha

18. 8 lagu yang kamu boleh dengar berulang kali?
- I'm yours
- Cinta Tiga Segi
- Cinta Kain Putih
- Karam
- Menanti di Barzakh
sume lagu pun bleh...asalkan best n tak menyakitkan telinga

19. mari main TAG orang lain.
- dayah (ko bukan de keje pun nak wat kan...)
- En KCK (kalo der masa terluang wat la....)
- Chud (ko kene try wat ni...)
- Mia (sama mcm chud...)
- sesape je nak wat...wat je la...

1 comment:

People said...

heheheh apsal tang suke tdo ko gelak besarrr???? :p