CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Wednesday, November 19, 2008

Malam PraGraduan



bertempat di Everly Resort Hotel, Klebang Melaka telah berlangsung Majlis Malam PraGraduan bagi student sem akhir PMM...so aku pun join sekali la....alhamdulillah majlis berlangsung mengikut perancangan walaupun hujan turun dengan lebatnyer..huhu....Sepanjang perjalanan ke hotel ni aku telah terserempak ngan 2 accident...huhu....takut tul nak bawak laju2 time ujan...




So acara yang ditunggu2 dalam majlis malam td adalah CABUTAN BERTUAH...bertuah ke...kira bertuah la gak dapat hamper kecik...tak besau..kecik je...jadilah utk aku sorg je...heheh

Kira ok pe dapat gak hamper walaupun kecik daripada yang tak dapat.....hahahaha....yang besau tu aku punyerrr...yang kecik molek tu fiza nyer....huhu....

Gambar kat bawah ni adalah rombongan lecturer yang turut serta dalam memeriahkan majlis pada malam td...memang happenning laaaa.....makanan pun sedap2...


No comments: