CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

...nota dari Tuan Punyer Rumah yang tak bertanah...

blog ini adalah blog peribadi NUR WAHIDA JANUDIN. diulang skali lagi.BLOG PERIBADI. SO,segala tulisan,isi kandungan di dalam blog ini adalah penceritaan saya sendiri melainkan ia dinyatakan di situ bahawa saya mengcopy dan mengpaste cerita tersebut.penulisan di blog ini lebih kepada perjalan hidup saya. SO,andai kata ada di kalangan pembaca mungkin terkecil hati,terasa hati,diserang penyakit jantung mahupun penyakit yang membawa maut akibat dari membaca blog saya ini.SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB SAMA SEKALI. saya tau ramai yang berpenyakit HATI selepas membaca nota ini. ape aku kesah. KAU ADA? lagi satu. penceritaan di blog ini adalah hak saya. jika anda tidak suka,dengan senyuman sampai ke telinga saya mengesyorkan anda click tanda "x" kat atas sekali belah kanan nun :)
"BLOG SAYA.HAK SAYA."

Pages

Sunday, December 4, 2016

cuti-cuti : Semenanjung

kali ni bercuti lama dari biasa... start cuti 28.4.2016 hinggalah 21.5.2016 lebih kurang 24 hari....huhu....nasib baik cuti diluluskan....so kali ni bercuti sakan la kt ye...sakan ke??biase je...hahaha

tak banyak sgt aktiviti cuti kali ni...rase mcm malas sgt je...nak duk bergolek2 je kat umah...huhu

aktiviti yg dilakuakn sepanjang cuti kali ni....jom terjah...

Taman Permainan

aktiviti wajib ni....kene bawak Cik D ngan Cik I yg suke sgt dengan taman...bg main puas2....time ni je la pun mama ngan papa diaorg nak layan bawak gi taman...hehe

kalo dah dapat main ajak balik pun tak nak...sume nak dicubanya dulu...adehhh....main lah nk oiii....


Padang Besar, Perlis...

kali ni ke padang besar bukan nak shopping sakan....sj nak g berjalan cari makanan...haha....tp dpt jugak la handbeg, jersey, dress untuk Cik D ngan Cik I...tak banyak berhabis pun kat sini...hehe....misi mencari makanan yg payah giler nak jumpe kat sabah...huhu.....

pulut ayam & pulut durian.....
dua2 pinggan ni aku punyer....haahaa...nampak kn....sekali makan 2 pinggan.....
ni bukan makan lg dh ni...ni mentekedarah...muahaha
janji hati senang jumpe makanan ni.....


Taman Ular, Perlis 

dah alang2 ader kat perlis nih jom layankan Cik D ngan Cik I gi tgk ular...kat sabah taman ular tak pernah gi lg...taman buaya je yg bnyk...huhu.... tp malangnya, tempat ni tgh direnovate...so banyak ular yg disimpan....tgk ape yg ade je la....tp Ci D ngan Cik I lebih excited jumpe kucing dari ular...huhu

kebetulan masa ni musim mangga harum manis...tp sbb kemarau kan...so bnyk buah tak jadi...pernah tny sekg RM45...perghhh...mahal giler.....nasib baik aku bukan suke sgt...so tak terkilan sgt tak dapat makan pun...



Cameron Highlands 
Next station ke sini plak... lama jugak tak datang sini since last gi sana mase umo Cik D 6 bulan...sekarang dia dh 4.5 tahun... huhu... 

melawan kebun buah dulu...yg best boleh petik2..hehe...
kawan atok punyer kebun ni....

lepas dh petik buah..melawat kebun bunga plak...hoho...mmg best....

singgah minum dulu...atok belanja...yeaaa...
tgk Cik I tu redho je kene peluk ngan atok...hehe
tgk alang tu berselera betul makan cake...adehhhh

ladang teh....

tempat yg aku paling suke...sbb ader kaktus....




cukup la tu kan...hehe...dah jom balik...cuti dh nak habis ni....

No comments: